Teknisk Förvaltning
Brf Örnens tekniska förvaltning är numera NABO (köpt upp Örehus). Vill du komma i kontakt med dem så finns det kontaktuppgifter till höger eller tryck på knappen så kommer du till deras hemsida direkt. Där kan man med hjälp av bankid logga in och ta del av information och övrigt.
Felanmälan
Bästa sättet att felanmäla är att använda sig av BoAppa. Vid varje felanmälan via BoAppa så får styrelsen också en kopia och kan därmed hålla koll på ett lättare sätt vad som händer och vad som behöver prioriteras.
Vanliga fel åtgärdas inom 24h på vardagar. Mer komplicerade fel eller felsökningar kan ta längre tid beroende på problem och åtgärd
Ekonomisk Förvaltning
Månadsavgift
NABO ansvarar för frågor av ekonomisk karaktär t.ex. månadsavgiften, inbetalningar, överlåtelser, pantsättningar m.m.
Förfallodag
Den månatliga medlemsavgiften betalas i förskott. Sista inbetalningsdag är den sista dagen i varje månad.
Betalningssätt
Månadsavgiften kan betalas in via plusgiro, bankgiro, internetbank eller stående överföring från bank. Betalar du på annat sätt än med de förtryckta inbetalningskorten var noga med att ange avinummer och objektsnummer (föreningens lägenhetsnummer) så att din inbetalning registreras på rätt konto. Du kan också på ett enkelt sätt logga in på NABO med hjälp av ditt bankid och där ta del av både inbetalningsavin samt annan hjälp
Betalningsmottagare
NABO sköter alla frågor rörande månadsavgiften och det är även till dem du betalar in månadsavgiften.
Teknisk & Ekonomisk Förvaltare:
NABO
Spångatan 11, Plan 2
211 44 Malmö
Telefonkontakt Boende:
010-288 00 27 (Måndag – Fredag 09:00-12:00)
Felanmälan:
010-288 00 26 (Måndag – Fredag 07:00-16:00)
Jourtelefon:
010-288 00 26 (Måndag – Fredag 16:00-07:00)
FELANMÄLAN GÖRS HELST ÖVER BoAppa!